El responsable del lloc web www.fundacioprivadarosella.com (el “Lloc web”) i responsable del tractament de les seves dades és FUNDACIÓ PRIVADA ROSELLA que pot utilitzar una tecnologia denominada “cookies” amb la finalitat de poder recollir informació sobre l’ús del Lloc web. L’informem que podríem utilitzar cookies amb la finalitat de facilitar la seva navegació a través del Lloc web, distingir-li d’altres usuaris, proporcionar-li una millor experiència en l’ús d’aquest, i identificar problemes per a millorar el nostre Lloc web. Així mateix, en cas que prestés el seu consentiment, podríem utilitzar cookies que ens permetessin obtenir més informació sobre les seves preferències i personalitzar el nostre Lloc web de conformitat amb els seus interessos individuals.

Són aquelles que, tractades per nosaltres o per tercers, ens permeten quantificar el nombre d’usuaris i així realitzar el mesurament i anàlisi estadística de la utilització que fan els usuaris dels serveis oferts. Per a això s’analitza la seva navegació en la nostra Web amb la finalitat de millorar l’oferta dels nostres productes o serveis que li oferim.

Són aquelles que, tractades per nosaltres o per tercers, ens permeten analitzar els seus hàbits de navegació en Internet perquè puguem mostrar-li publicitat relacionada amb el seu perfil de navegació.

www.fundacioprivadarosella.com

NOMBRE FUNCIÓN PLAZO TIPO

Google Inc.
NOMBRE Función Expira Tipo
__Secure-1PAPISID 13 meses Técnica
 __Secure-1PSIDCC 1 año Técnica
 AEC 3 meses Técnica
 CONSENT Consentimiento de los servicios de Google 4 meses Funcional
 DV Almacenan información, identificadores y preferencias relacionados con Google 1 mes Funcional
 NID Almacenar preferencias del usuario en webs con mapas de Google 6 meses Analítica
 OTZ Recopilan información sobre las preferencias para usarlas con fines publicitarios. No almacena datos personales. 1 mes Analítica
 SOCS  9 meses Funcional

Si desitges més informació sobre l’ús de les

CONSENTIMENT

En qualsevol cas, l’informem que atès que les cookies no són imprescindibles per a l’ús del nostre Lloc web, pot bloquejar-les o deshabilitar-les activant la configuració del seu navegador que li permet rebutjar la instal·lació de totes les cookies o d’algunes d’elles. La pràctica majoria dels navegadors permeten advertir de la presència de cookies o rebutjar-les automàticament. Si les rebutja podrà continuar usant el nostre Lloc web, encara que l’ús d’alguns dels seus serveis podrà ser limitat i per tant la seva experiència en el nostre Lloc web menys satisfactòria. Per a més informació sobre l’eliminació, deshabilitació o bloqueig de les cookies si us plau visiti: http://www.aboutcookies.org/Default.aspx?page=2.

Igualment pot trobar informació sobre com fer-ho en els següents enllaços depenent del navegador que utilitzi:

Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=es&answer=95647

Safari: http://support.apple.com/kb/ph5042

Si ho desitja pot veure els vídeos desenvolupats per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades amb la finalitat d’explicar com configurar les opcions de privacitat des de diferents plataformes i equips. https://www.aepd.es/.